۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

نماز جمعه شهرستان‌هاي خراسان شمالي/

تهاجم فرهنگی از جنگ تحمیلی مخرب‌تر است/ ولایت فقیه امتداد امامت

تهاجم فرهنگی از جنگ تحمیلی مخرب‌تر است/ ولایت فقیه امتداد امامت

بجنورد- خبرگزاری مهر: ولایت فقیه امتداد امامت است، تهاجم فرهنگی از جنگ تحمیلی مخرب‌‌تر است و... برخی از مهم ترین مطالب مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه مراکز شهرستان های خراسان شمالی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان که در محل مصلای نماز جمعه شهر شیروان برگزار شد؛ با تبریک عید سعید غدیر، به تبیین این روز تاریخی پرداخت و افزود: اعیاد اسلامی فصل بارش رحمت الهی به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: غدیر سرآغاز زندگی نوین و تمدن اسلامی و جهانی شدن دین مبین اسلام و حکومت اسلامی و نیز پایان حکومت سلطنتی و نظام سلطه است.

حجت‌الاسلام کوثری تصریح کرد: غدیر روز به خطر افتادن حکومت های جور و ستم و آزادی بشریت از چنگال حکومت های شیطانی به شمار می‌رود.

خطب نماز جمعه شیروان امامت را دژ مستحکم و سد آهنین و مایه امن و امان جامعه اسلامی برشمرد و گفت: امتداد امامت، ولایت فقیه است که دشمنان را مایوس و ناامید و مومنین را امیدوار ساخته است.

تهاجم فرهنگی از جنگ تحمیلی مخرب تر است

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه مرکز شهرستان مانه و سملقان نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهر آشخانه که در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت جنگ نرم دشمنان اظهار کرد: گسترش تهاجم فرهنگی در موقعیت کنونی بیشتر و خطرناک تر از جنگ تحمیلی هشت ساله است.

وی در ادامه با گرامیداشت عید غدیر اضافه کرد: عید غدیر بزرگترین عید شیعیان بوده و اهمیت بالایی دارد چرا که در این روز ولایت علوی، دین نبوی را کامل کرد.

حجت‌الاسلام احمدزاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن نوزدهم مهر ماه سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار داشت: این سفر برای مردم استان علاوه‌بر ایجاد تحولات در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی؛ برکات فراوان دیگری در بخش‌های زیربنایی استان به همراه داشت.

وی همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، افزود: جایگاه نیروی انتظامی در زمینه ایجاد امنیت که با تعامل با مردم، پیروی از ولایت و رعایت قوانین و شئونات اسلامی در برخورد با مردم همراه است؛ از اصلی ترین و بارزترین نوع خدمت در جامعه به شمار می رود که این خدمت صادقانه بر کسی پوشیده نیست.

کد خبر 2386638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha